søndag den 26. februar 2012

Vinterferien er ved at være forbi - pokkers også, for vejret er skønt og jeg har helt ærligt ikke tid til at gå på arbejde, jeg har så mange projekter, jeg gerne vil igang med. Desværre er der ingen ferie-/fridage at gøre godt med, så jeg må afsted i morgen. Jeg nyder den sidste rest af ferien med at lave en af de ting, jeg holder allermest af - jeg strikker. Jeg er gået i gang med at strikke Comfort Cardigan af Veera Välimäki. Jeg trængte sådan til at strikke noget, der ikke krævede min konstante opmærksomhed, som ponchoen gjorde. Beskrivelserne til cardiganen på Ravelry.com siger, at den er let at strikke - lige hvad jeg har brug for. Jeg bruger to slags garn til cardiganen - begge fra Garnudsalg.dk - Babyalpaca/bomuld i lysegrå og Bomuld/uld  i koksgrå. Jeg var lidt bekymret for, om farverne var for forskellige, men de fungerer faktisk godt sammen.



Mens jeg strikker, leger jeg med tanken om farverne på knapperne - farven på perlen på billede herover er f.eks. flot synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar