fredag den 15. februar 2013

Så er campingferien forbi her i huset. Sådan føles det faktisk.
Den sidste måneds tid har Niels været ved at sætte badeværelse i stand og det er nu endelig blevet færdigt.
Jeg og mine toiletsager har været hjemløse mens ombygningen har stået på - det er lidt samme følelse jeg har, når vi er på campingferie - fat i toilettasken morgen og aften.
Nu er byggeriet færdig og jeg er rigtig tilfreds. Jeg overvejer en blomst på bordet, men nyder på den anden side de hvide linier og enkeltheden. Det er blevet lyst og føles større. Når jeg går forbi, smutter jeg lige ind i nogle sekunder og nyder mit nye badeværelse (burde jeg være bekymret?) - men altså; da daaa - billede af herligheden (-:



4 kommentarer:

  1. Nej, nyd dit nye badeværelse. Jeg har lige malet bryggers og mere skal der ikke til. Jeg kan finde på at rejse mig fra sofaen, kun for at tjekke at den er god nok.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. Jeg ville heller ikke være bekymret....faktisk kunne jeg næsten finde på at sætte mig til at strikke på badeværelset, hvis det var mig der fik sådan et flot nyt et af slagsen!

    Tillykke med det; dejligt at dine toiletsager igen har tag over hovedet :-)

    SvarSlet
  3. Se det var jo en god idé - det med at sidde derude og strikke - der skal kun et par lys og en kurvestol til, så skulle den være hjemme :-D

    SvarSlet