tirsdag den 12. februar 2013


Mit nye sjal er færdigt - strikket i garnrester og dejligt blødt.



Opskriften hedder Pendulum og jeg faldt for det straks, jeg så det. Det har været hurtigt og hyggeligt at strikke - dejligt at sidde med i bilen og foran TV'et.
Nogle strikkere elsker strik, der udfordrer, jeg elsker strik, der er lige til at gå til og hvor jeg ikke skal læse opskriften for ofte - det her er sådan et stykke strik - flere af den slags.
Garnet er chunky uld/bomuld fra Garnudsalg.dk. Garnet har været på cones, så det er svært at sige, hvor meget, jeg har brugt af hver farve - 100-150g. er et godt gæt

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud - og farverne passer til rigtigt meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak (-: Det er også lækkert at have på og det har hængt på mig meget i den sidste tid - specielt om morgenen i kolde klasseværelser

      Slet
  2. Hold da op. Ja måske nemt tv strik. Men jeg syntes nu der ser ud som er stort arbejde med nogen meget lange pinde.

    Flot er det.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D
      Pindene var lange tilsidst, men opskriften var med vendestrik og det synes jeg er så hyggeligt.

      Slet