mandag den 3. december 2012

Jeg er ikke særlig meget for nisser og hjerter rundt om i hjemmet - faktisk kan jeg kun lide dem på juletræet - der hænger de så til gengæld i hobetal hos os - købte, hjemmelavede og hjemmebragt af børnene fra børnehaver, fritidsordninger og skoler. Det er det juletræspynt jeg holder allermest af - skæve og nogle steder helt grå af klister og fnuller fra små børnfingre.

Vi har ikke pyntet juletræet endnu, men jeg har fået lavet noget andet julepynt i weekenden - dekorationer. Der skal "noget" mere på kransen på nederste billede - er gået i tænkeboks - måske noget troldhasset -  måske den ender med at hænge ude på døren - tænke, tænke...


Ståltråden, jeg har bundet kransen med, er af kobber -
det kan man desværre ikke se på billedet



2 kommentarer:

  1. Kender det godt. Først idag har jeg haft fri og tid tildekorationerne.jeg er også mest til det naturlige og knap så julede.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. Jeg kan vældig godt lide din adventskrans - den er blevet godt (-:

    SvarSlet