onsdag den 6. juni 2012


Colour Affection er endelig færdig - finally!

Jeg har strikket og strikket og strikket og str......... tæt på 500 masker til sidst ...... åh, hvor var det hårdt at komme igennem - 10 minutter om en pind - i grunden ikke meget, men pyha - det ville være synd at sige at jeg grinte meget.

Nå, bæstet blev færdigt og det var gigantisk - jeg målte det ikke, skyndte mig at putte det i vaskemaskinen. Og - det ved jeg nu - glemte at ændre centrifugeringen - så ud kom et mindre sjal. "Det er løgn, det her" tænkte jeg, men da jeg kiggede nærmere på sjalet, så er det faktisk blevet godt......... Størrelsen passer mig godt, det er hammerblødt, kanterne (som mange klager over på Ravelry) er flotte - det vejer næsten ingenting - Jeg er glad og vældig tilfreds - held i uheld - jeg elsker mit nye Colour Affection sjal
Selv bagsiden af sjalet er pænt. Jeg er glad.

Jeg har strikket med en tråd på pinde 3,5. Jeg har brugt garn, jeg havde liggende; uldgarn fra Duo, Blackhill uld og Blackhill uld/bomuld fra Garnudsalg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar