tirsdag den 15. maj 2012

Ledningsdimsen, der skal bruges, når jeg flytter billeder fra mit kamera til pc'en var blevet væk - men er nu dukket frem igen, så jeg kan fortælle om mit nyeste strikketøj og min tur til Saltum.

Saltum Uldfestival  blev besøgt for første gang i mit liv i lørdags. Festivalen var mindre, end jeg havde troet, men den var til gengæld alsidig.

Der var garnforhandlere, designere (mødte bl.a. Annette Danielsen) og æstetikere, for hvem strikkeprocessen begynder med at karte, farve og spinde ulden, før der strikkes.

Jeg mødte mange med store papirposer fyldt med garn. Selv fik jeg dog ikke meget med hjem. Jeg bliver altid overvældet af indtryk og jeg kan ikke samle mig om at købe ved messer o.l. - jo, det blev til garn fra Kauni.

Jeg er begyndt på det her sjal, som jeg synes er så sjovt


Det skal strikkes i mit nye Kauni garn








Ingen kommentarer:

Send en kommentar