fredag den 30. marts 2012

PÅSKEFERIE :-D
Så kom den endelig - påskeferien. Efter endt arbejde, lige efter jeg satte mig ind i bilen for at køre mod Aalborg, ringede jeg til Garnudsalg.dk for at spørge om jeg kunne smutte forbi og hente det garn, jeg havde bestilt. Klokken var i nærheden af 15.00, så jeg havde halvt om halvt ventet, at det lille firma var lukket. Heldigvis var der stadig åbent, så jeg kunne starte ferien med et besøg på det hyggelige lille lager og køre resten af vejen hjem, mens jeg skottede til mit nyindkøbte garn, der lå på forsædet ved siden af mig.




Lyst uld - Chunky. Det er lækkert og dufter af spindolie. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg elsker den duft. Garnet skal ende med at blive en Comfort Cardigan - jeg ødelagde den første, jeg strikkede, så jeg er hoppet på opskriften igen og skal til at strikke samme model igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar