onsdag den 16. januar 2013

Vi skal have nyt badeværelse - ikke fliser - kun vask og skabe og skuffer. Vi har kigget og kigget i lang tid - været i alle mulige og umulige forretninger, der sælger badeværelser. Det er nemt at blive forelsket i de mange flotte modeller, der findes, men hold op, hvor kan prisen være pebret. Vi faldt for et enkelt sæt fra HTH - jeg glæder mig til at få det hjem. Modellen er her - det ser noget trist ud på billedet, jeg synes, det er pænere i virkeligheden.
Tilføj billedtekst
Jeg tror, jeg vil have lidt kurve til at stå nedenunder. Kunne forestille de her fra Ikea med håndklæder for at give lidt varme og krukkerne på væggen til tandbørster ol:
                         
BYHOLMA Kurv IKEA Håndlavet. Hver kurv er unik.
            ASKER beholder, hvid Diameter: 12 cm Højde: 13 cm

Niels er ved at male og sætte væggene i stand, så jeg har tid til at tænke og planlægge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar