mandag den 7. januar 2013

Jeg skutter mig i kulden for tiden og synes, jeg mangler en cardigan til lige sådan at smutte i. Sådan en enkel en uden for meget mønster. Sådan en, jeg kan have på, hvis jeg f.eks. skal sidde på en kold skole til et forældermøde, sådan en, der passer lidt til det hele og som kan gøres lidt smart med tørklæde. Så langt er jeg kommet:

Garnet er fra Garnudsalg.dk - det er en uld/cashmere blanding. Rigtig dejligt at strikke med og meget blødt. Når jeg er færdig, skal cardiganen gerne se nogenlunde sådan ud:
Glæder mig til den bliver færdig (-:





4 kommentarer:

  1. Det ser ud som om, vi er her på bloggene samtidigt!
    Fint mønster du har fundet. Din trøje i sidste indlæg er rigtig lækker og opfylder vist også dine ønsker til en kold skole mm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for at strikke trøjen - det er rigtig TV strik - jeg elsker det (-:

      Slet
  2. Det ser ud som om du er godt igang. Jeg skal vist bare fortsætte med nogen af mine 2012 projekter. Men når tiden kommer at jeg syntes der skal nyt på pindene så er det ikke ideer jeg mangler.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh ideer og garn mangler man sjældent - det er værre med tiden :-)

      Slet