fredag den 11. januar 2013



Er du så færdig, hvor er jeg forelsket i den cardigan:

Trýst á myndina, so verður hon størri

Fra Tova.fo - en garnforhandler/designer fra Færøerne. Nogle af hendes opskrifter er oversat til dansk, men ikke den skønne grønne her - heller ikke den her:

Trýst á myndina, so verður hon størri

Åh, hvor kunne jeg tænke mig både at strikke og gå med modellerne - jeg bliver nødt til at kontakte Tova.fo for at spørge om danske oversættelser af opskrifter - det MÅ jeg bare.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Jeg er sikker på, at du godt kan strikke efter en færøsk opskrift. Det er lettere at læse færøsk, end at forstå talesproget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger (skriver) noget for faktisk kan jeg godt forstå Tovas hjemmeside, selvom den er på færøsk - det må jeg lige undersøge nærmere (-:

      Slet