søndag den 2. marts 2014

Fristet, fristet, fristet .....

Uh, som den dog drager den cardigan fra Pickles
Og sørme om ikke opskriften ligger gratis på nettet i str. M - det må da være skæbnen det her.
Jeg har en vedvarende og insisterende svaghed for Pickles' opskrifter - enkelt og en smule råt - what's not to like? Adskillige garnforhandlere er fundet på nettet og garntyper er blevet vejet og vurderet. Jeg fornemmer et kommende besøg hos Garnudsalg.dk på fredag....... jeg tror det sker (-:

Jeg er netop blevet færdig med forberedelse til i morgen. 5 timer er gået med hovedet i bøgerne om Victoria tidens England - et rigtigt spændende emne. Arbejdet er færdigt og jeg har fortjent hygge, kaffe og en hjemmelavet mueslibar - fødderne op - det er stadig søndag (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar