mandag den 26. november 2012

Jeg er begyndt at strikke strømper på rundpind - 2 af gangen. Det er sjovt og så er det nemt - nemmere end at strikke på strømpepinde.


Jeg fandt videoer på Youtube og gik igang.

Den her video viser begyndelsen rigtig godt - der er 4 andre afsnit, der viser det videre forløb efter tå-delen er strikket. Hun forklarer langsomt og meget pædagogisk - det bliver ikke bedre (-:

Strømperne kom med med til håndboldkamp i går. Ida spillede og jeg strikkede. Det var en god kombination. Vi var begge tilfredse (-:


4 kommentarer:

  1. Hmm jeg kan ikke se filmen...... Jeg går ellers og tager tilløb til at gøre forsøget

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. Hmm ... mystiskt (:
    Jeg har fundet linket til dig:
    http://www.youtube.com/watch?v=9-xwlUcIHMU
    Håber det virker og at du kan lide at strikke strømper på den her måde - jeg elsker det (:

    SvarSlet
  3. Jeg prøvede din film igen og nu virker det. Jeg må vist se dem alle sammen, men prøves det skal det altså.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet